z USA pod DOM


Sprowadzaniem aut z USA zajmujemy się od kilkunastu lat, dzięki czemu możemy sprowadzić Państwu auto z każdego miejsca Stanów Zjednoczonych i Kanady pod Wasz dom. Zajmiemy się wszystkim od A do Z.

TYLKO 4 KROKI DO WŁASNEGO AUTA

01. Wybór samochodu - za naszym pośrednictwem bądź samodzielnie szukacie Państwo interesującego Was samochodu. W przypadku wyboru samodzielnych poszukiwań, wskazujemy gdzie auto można znaleźć jak również otrzymujecie Państwo od nas proste samouczki dzięki którym w parę minut jesteście w stanie swobodnie poruszać się po kilku najważniejszych portalach i domach aukcyjnych.

02. Weryfikacja oferty -  każdą wskazaną przez Państwa ofertę weryfikujemy pod względem stanu faktycznego tzn. czy auto rzeczywiście było tylko tak uszkodzone jak na zdjęciach, czy sprzedawca jest wiarygodny i czy oferta jest aktualna. Sprawdzamy również dokumentację auta przed zakupem, tak aby była zgodna z obowiązującymi w Polsce przepisami.

03. Finalizacja transakcji - Przed zakupem wybranego przez Państwa auta podpisujemy umowę oraz przyjmujemy depozyt. Kolejno w Państwa imieniu dokonujemy zakupu auta. W ciągu 24 godzin od zakupu wpłacacie Państwo pozostałą kwotę wylicytowanego auta, którą my kolejno przekazujemy Dealerowi w USA.

04. Podróż auta do Polski - Po zakupie  auto jest transportowane do najbliższego portu w USA skąd następnie wysyłane jest do portu wNiemczech. Nasza firma zajmuje się rozformatowaniem kontenera i odprawą celną. Po zakończeniu procedur samochód transportowany jest lawetą do wskazanego przez Państwa miejsca.

Jak działamy ?

Każdego naszego klienta traktujemy indywidualnie i staramy się maksymalnie dopasować Naszą ofertę do Państwa potrzeb. W ciągu dwóch, trzech miesięcy od zakupu przywieziemy Państwu auto pod dom z kompletem odprawionych dokumentów, pomożemy i doradzimy w naprawie samochodu, znalezieniu części zamiennych.

DLACZEGO MY ?

01. Nasza firma działa od 15 lat na rynku w branży samochodowej.
02. Posiadamy stałą siedzibę w Łodzi oraz duży plac gdzie znajduję się około 100 aut.
03. Pełna czytelność prowadzonych przez Nas transakcji - spisujemy umowę, wystawiamy fakturę, regularnie za pomocą maila jesteście Państwo informowani o miejscu w którym znajduję się Wasze kupione auto.
04. Ciągle rosnąca liczba zadowolonych klientów.
05. Współpracujemy tylko z sprawdzonym dealerami aut w USA.
06. Sprowadzamy wszystkie marki i modele samochodów.
07. Sprowadzamy auta nowe i używane jak również całe i uszkodzone.
08. Każdą ofertę sprzedaży dokładnie weryfikujemy pod względem prawnym jak również pod kątem stanu technicznego.
09. Zamówione przez Państwa auto - towar - transportowany jest do Państwa bezpośrednio pod dom.
10. Zajmujemy się sprowadzaniem aut używanych, całych jak również uszkodzonych, motocykli, skuterów, quadów, maszyn rolniczych i budowlanych.

Ile to kosztuje ?

Całkowity koszt zakupu oraz sprowadzenia auta z USA lub Kanady aż po zarejestrowanie go w Polsce to od 60% do 80% wartości rynkowej jego odpowiednika w Europie. Wliczając koszty transportów lądowych, frachtu, prowizji, obsługi agencji celnych, napraw oraz podatków Vat, cła i akcyzy.

Przykład: Pan Jan kupił samochód w USA

01. Pan Jan na portalu aukcyjnym iaai.com wybrał samochód Jeep Gran Cherokee 2016 rocznik w wersji Overland za kwotę 8000$. samochód miał uszkodzony przód.

02. Dom aukcyjny iaai pobrał prowizję 678$ za zakup auta.

03. Dealer w USA zażyczył sobie 300$ za obsługę transakcji.

04. Samochód stał w domu aukcyjnym w Chicago, więc transport z Chicago do portu w New Jork kosztował Pana Jana 750$.

05. W porcie samochód oraz dokumenty zostały przygotowane do frachtu do Niemiec i pobrana opłata w wysokości 600$.

06. Z portu w New Jork auto zostało przetransportowane statkiem do Niemiec za kwotę 700$.

07. W Niemczech zajęła się wszystkim agencja celna, samochód został odprawiony oraz wyjęty z kontenera. Agencja celna za swoją pracę pobrała opłatę w wysokości 600$.

08. Pan Jan otrzymał na adres email kwotę Vat, która w Niemczech wynosi 19% oraz cła 10%, którą to opłacił przelewem około 2800$.

09. Po zaksięgowaniu przelewu do agencji celnej samochód został dostarczony pod dom Pana Jana. Koszt lawety 1200 zł.

10. Pan Jan poprosił rzeczoznawcę o wycenienie uszkodzonego pojazdu by mógł opłacić podatek akcyzowy w Polsce od rzeczywistej jego wartości w wysokości 18,6% ponieważ pojemność silnika w/w to 3,6 Litra. Akcyza wyniosła 12000 zł.

11. Naprawa auta wyniosła Pana Jana 9000 zł.

12. Pan Jan naprawionym samochodem pojechał na stację diagnostyczną zrobić przegląd zerowy za kwotę 100 zł, podjechał również wykonać tłumaczenia dokumentów gdzie zapłacił 200 zł i zarejestrował samochód w wydziale - koszt 269 zł.

13. Razem Pan Jan zapłacił za samochód sumę 78.735 zł uwzględniając przy tym naszą prowizję która wynosi 300$, wszystkie opłaty transportowe, podatkowe i prowizje oraz naprawy.

14.Biorąc pod uwagę cenę rynkową w Polsce takiego auta Pan Jan zaoszczędził około 40.000 zł. Znając przy tym zakres uszkodzeń oraz rzeczywisty przebieg auta.

 

Ile czasu to trwa ?

Sprowadzenie samochodu z USA to etapowy proces na który składa się przede wszystkim znalezienie interesującej oferty, czas potrzebny na przetransportowanie auta z danego domu aukcyjnego do wybranego portu w USA, fracht pojazdu do portu w Niemczech, odprawienie samochodu przez agencje celną oraz transport auta do Polski pod wybrany przez klienta adres.

PRZYKŁAD: ILE CZASU PAN JAN CZEKAŁ ?

01. Pan Jan szukał 5 dni swojego wymarzonego auta.

02. Pan Jan potrzebował 2 dni by zgromadzić przeznaczone środki na samochód oraz wpłacić kaucje do naszej firmy w wysokości 3000 zł.

03. Aukcja zaczynała się za 3 dni.

04. Po wygraniu aukcji, samochód w ciągu 5 dni został przetransportowany z Chicago do portu w New Jork.

05. Samochód czekał na statek w porcie 23 dni.

06. Statek płynął do portu w Niemczech przez 28 dni.

07. W Niemczech agencja celna odprawiła samochód w ciągu 5 dni.

08. Laweta pod dom Pana Jana przywiozła auto w ciągu 2 dni.

09. Pan Jan naprawiał samochód, opłacał akcyzę i rejestrował w ciągu 20 dni.

10. Pan Jan od marzenia do realizacji musiał poczekać niecałe trzy miesiące oszczędzając przy tym 40.000 zł.